God morgon torsdag!

Hej! Det är torsdag och har blivit ett litet uppehåll i bloggandet. Tiden räcker inte riktigt till alltid och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

Förra veckan blev en liten testvecka för DJ på nya stället. Från att vara lite smått spänd måndag och tisdag så blev han sitt vanliga jag på torsdagen. Fredag och lördag red jag och han kändes precis som de gånger jag red honom när han stod hos Victoria 😊 Tyvärr är det min kropp som inte riktigt orkar hålla ihop men det är bara att öva vidare. 

Den här veckan har jag inte gjort någonting med DJ. Louise har red lektion i  måndags, gick en promenad i tisdags och igår var hon ut och longerade honom. Men idag är det min tur iallafall 😃🐴 Har en plan för dagens pass och hoppas även DJ vill vara med på det.

(null)

(null)

(null)

Nedernäs DJ | |
Upp