Sista dagen som 25 år

För imorgon fyller jag år igen. Detta år har verkligen gått snabbt och blev ju inte alls som planerat men ändå känner jag mig väldigt nöjd.
 
Det mest drastiga och ledsamma som hänt detta år är beslutet att sälja Ghost. Hela den grejen var väldigt jobbig för mig men för honom blev det verkligen de bästa. Sedan självklart olyckan på stallgången med DJ men jag börjar verkligen se ett slut nu.
 
Det bästa har ju varit köpet av sommarstugan, att börja skolan och träffa nya vänner samt att jag kom igång väldigt bra med DJ. Vi gjorde vår första debut på tävlingsbanan i somras och ridningen började sitta mer och mer. Idag var jag och kolla när Victoria red och det är verkligen bra material i den där hästen! Så fiin!
 
Annars sånna där saker som man önskar till exempel att bli smalare, rikare och snyggare har väll inte riktigt slagit in... Men försöker vara nöjd med det man har och känner för en gångs skull ingen stress för julen och ha massa måsten utan jag känner att jag blivit lugnare detta år och lärt mig att tid är också pengar. Tid för familj och vänner.
 
Nu måste jag verkligen sova. Tiden har bara flugit förbi hela dagen!
 
 
 
 
Hösten 2017 | |
Upp