Sedan sist

☀️ Har jag börjat på min praktik där jag kommer vara fram till mitten av december.

 
☀️ Börjat belasta foten mer och mer. Vågar gå på den och idag har jag till och med gott inomhus utan kryckor men med en rejäl hälta 🙈
 
☀️ Beslutat för mig för ett studieuppehåll för att slippa stressa tillbaka till skolan. Så enda kursen jag blir klar med denna termin blir min LIA. Så får jag ta igen allt nästa termin. 
 
☀️ Kommit igång med träningen. Bestämde mig för att skriva upp alla övningar jag klarar av och göra träningsprogram utefter. Testat båda som funkar super bra 👍🏼 Imorgon bitti ska jag göra ett pass och sedan gå en promenad. 
 
Här är programmen:
 
 
Ett program tar ca 15 min. Kör övningen 30 sek x 2 med 10 sek paus mellan varje övning.
 

Ha en fortsatt trevlig helg ❄️

Hälsa och träning, Hösten 2017 | |
Upp