Nu kommer ridningen tillbaka

Nu känner jag att ridningen kommer bli rolig igen! Det är nu när DJ kommer hem som jag ska nörda in mig och planera varenda litet träningspass det är nu vi tutar och klr!

 
Jag tänker att nu veckorna när jag jobbar fullt (alltså mer än heltid) så är han i en period där han ska smälta allt ifrån Victoria och samtidigt få nya intryck av flytt till nytt ställe ut och  promenera och tömköra mycket. Bara bygga upp oss lite igen. Sedan tänker jag ridningen får komma under veckan jag jobbar men det inte är ridläger alltså när det är lite lugnare på anläggningen. 
 
Målet är att vara med på pay & jump 17 juli bara för att träna lite framridning och rida inför publik. Blir ingen höjd utan bommar på marken men blir säkert riktigt roligt. 
 
 
 
För två år sedan såg han ut så här. Rumpan är nu mer i nivå. Men buken är fortfarande väldigt djup.
 
Nedernäs DJ | |
Upp