Helg

Helg och jag är gräsänka medan Matthias är ute i skogen med hemvärnet. Han åkte imorse så Rasmus och jag hade förmiddagen själva tills jag börja jobba. Då kom min mamma och hämtade honom. Så dom fick en mysdag i Stockholm hos min mormor och jag fick jobba med bästa stallvärdarna. Idag har det varit riktigt kul att jobba. Roliga lektioner och bäst blev sista lektionen med stallvärdarna nere på stora banan. Vilka duktiga ryttare och vilka fina hästar. Riktigt njöt av att se dom jobba på så fint! Bästa mer yrket att se skillnaderna som blir vecka för vecka.

När jag kom hem hade inte mamma och Rasmus kommit hem till oss än. Så då tog jag det lite chill. När dom kom sen så värmde jag lite mat och så satt jag och Rasmus i soffan och käka från samma tallrik. Kvalité tid helt enkelt 😁😍

Senare på kvällen tog vi fram Ben and Jerrys och satt och mumsa till en film. Rasmus tog lite lek pauser för han kan inte riktigt koncentrera sig en hel film. Sedan somnade han när film nummer två började. Nu ligger vi i sängen. Har precis pratat med Matthias och han kommer hem imorgon mitt på dagen. Rasmus och jag ska komma ut och leka samt ta en promenad direkt på morgonen tror jag. Är så fint väder nu så bara att passa på. ☀️☀️☀️



Livet som mamma | |
Upp