Sjukstuga

Har varit lite sjukstuga här i Grangrens resident. Började för mig i onsdagskväll men genomförde torsdagens aktiviteter. Något slö men allt nådde väll sin kulmen i fredags eftermiddag då jag kände att nää jag kommer inte kunna möta mina elever imorgon så fick ordna med vikarie till lördagens lektioner. 

Hela lördagen var det soffläge för att sedan igår söndag ha dop för Rasmus som inte heller varit riktigt pigg under lördagen. 

Han hade feber igår kväll men vi fick i honom alvedon och idag har han varit pigg och glad så om han är feberfri imorgonbitti så tar vi oss till öppna förskolan på tandinfo :)

Idag har jag också mått bra. Lite trötter men kan bero att jag oroat mig för Rasmus hela natten och legat å lyssnat på minsta ljud han gjort. 

Börjar längta till stallet nu! Red senast i måndags och har inte sett Ghost sedan onsdagskväll. Men på onsdag får jag träffa honom igen och då blir de även lite ridning. Ska även försöka åka till DJ imorgon eftermiddag. Är så himla fint väder nu ju så får passa på att vara ute så mycket som möjligt!!!

Vi körde soffläge idag för att återhämta oss från dopet igår ;)
Livet som mamma | |
Upp