Blåser storm ute

Och är lite orolig för min ponnyponk ❤️ men prio ett imorgon bitti är att trippa till stallet och kolla läget samt hämta in honom från betet några timmar så han får vila. Sånt här väder tror jag tar mer fysiskt och psykiskt på hästarna än 30+ och insekter. 

Sen ska jag packa in familjen i bilen för en roadtrip till Eskilstuna. Vi blir där 3 dagar och 2 nätter. En liten minisemester. Hoppas vädret blir bättre till måndagen när vi ska gå på zoo. 

Ghost nöjd efter ett kanonpass på hoppbanan igår eftermiddag 👌🏻

Och idag blev det ett skrittpass med mycket inslag av klättring i upp och nedförsbacke 💪🏼🐴

Så jag kan säga att denna veckas prestation på hästryggen är jag väldigt nöjd med. Nu kommer jag nog inte upp i sadeln fören tidigast onsdag igen. Men då kommer jag vara laddad till 1000. Känns tryggt att Lamis tar hand om både häst, katt och lägenhet när vi är borta 💕
Allmänt, Ghost, Sommaren 2015 | |
Upp