Heeeelg!

Nu tar jag helg!
 
Har varit en riktigt bra vecka måste jag säga. Perfekt där igår att jag fick min paus. Ledig både förmiddag och kväll. Blev bjuden på middag hos mina kusiner också så behövde inte ens tänka på det! Imorse var jag i Frötuna och red Carisma för Sara. Gick jätte bra! Hon är så duktig och lyhörd den här hästen. Sara tyckte om henne jätte mycket. Hoppas jag hinner rida henne någonting mer för Sara innan hon flyttar, är så spännande att rida för instruktörer på hästar man inte "känner" så bra. Även fast jag ridit Carisma till och från nu en månad.
 
Ikväll ska jag träffa Linnéa vi ska testa projektorn vi så bra har fått låna av en. Jag kommer även ta med mig någon popcorn påse och "prov" poppa med stallets micros för att se vad vi ska ha för effekt imorgon. Allting ska försöka klaffa så smidigt imorgon är det tänkt!
 
När jag kommer hem sen så blir det mys med Matthias och sedan sova. Sovmorgon imorgon och sedan blir det att vara på ridskolan hela dagen. Kul kul :D På söndag är jag leeedig! Fan vad jag ska njuta <3
 
 
 
Vintern 2013/2014 | |
Upp