Dirtbag

Vad fan gör jag här tänkte jag imorse när jag plågade mig på crosstrainen uppe på friskis imorse. Varenda jäkla muskel i benet värkte av träningsverken från träningen i tisdags... Men med De vet du i öronen plågade jag igenom programmet på 20min. Fy satan vad svettigt det var.
 
Sedan med beslutsamma steg tog jag mig till cirkelgymmet där såklart hela Norrtäljes pensionärssällskap var och tränade. Jag körde lite på dem maskinerna jag tyckte var roligast när jag var där med Sophie. Det ska ju vara kul att träna! Så körde nästan bara ben idag. 
 
Fy fan för squats maskinen. Där har jag någonting att träna på alltså ;) Men hårt slit lönar sig! Är mest stolt att jag gick in på det där gymmet helt själv och sket i att andra kollade lite mystiskt på mig. Låt dem stirra på mitt bleka ansikte. Jag orkar inte sminka mig innan gymmet liksom ;)
 
 
Igår provade jag på ett nytt danspass som var riktigt skräddarsytt för mig. Ska verkligen vara med på lördag också! 
Se om jag hinner till core på söndag. Tveksamt eftersom jag ska shoppa i Sthlm då :D 
 
 
/ Frida 
Hälsa och träning | |
#1 - - Sophie:

Du är så duktig!!

Upp