Jag har kommit in i ett flow

Jag tycker att jag sköter mig väldigt bra uppe på Friskis. Trodde aldrig att jag skulle tycka det skulle vara så HÄR kul att träna där uppe. Då jag som ung tonåring tyckte att allting med gym var piin och folk tittade, dömde och hej å hå!
 
Men det är faktist rätt kul och att folk tittar på mig är ju inte så konstigt jag utstrålar ju någonting. I måndags körde jag bara kondition 40min crosstrainer och igår körde jag ett riktigt jävla äckelpass för hela kroppen.
 
Värmde upp 20min på crosstrainern och sedan fixade jag min tabatta app så jag skulle träna i 40min i cirkelgymmet och hör här Sophie jag hoppade inte över en enda maskin (förutom spinningcykeln). Så körde stenhårt 40sek och vilade 20sek (på dessa sekunder skulle jag även byta till nästa maskin) kan ju säga att hela jag var genomsvettig och jag var så arg på mig själv när jag blev trött och svetten bara rann. Men jag kämpade på. Var nästintill helt ensam där inne på cirkelgymmet hela tiden var verkligen gryymt skönt!
 
När jag kom hem och skulle duscha och skulle räcka mig efter duschkrämen njaaa det kändes att jag användt mycket bröst och armmuskler. Idag kan jag erkänna att det känns mer och mer ju längre dagen går.
 
Ska ta mig upp direkt efter jag slutat och köra lite crosstrainer fram till dansen börjar 19.30. Sophie skulle joina mig men kommer lite senare. Så det blir kul med lite sällskap :)
 
Imorgon bitti innan jobbet kör jag samma pass som igår, får hoppas att jag har samma tur med att vara ensam igen. Sedan ska jag vila från friskis fredag och lördag. Allt eller inget liksom ;) Ska ju hålla igång hästen också ;) Om det är fint väder kanske man kommer ut på en löprunda :)
 
 
 
Tomt cirkelgym igår
 
 
 
 
 
 
Hälsa och träning | |
Upp