Tillbaka igen efter helgen!

 
Helgen har gått förvåndasvärt fort. Fredagskvällen började med Kräftskiva ute hos faster med kusinerna och farmor :) Jätte trevligt och gott :D Dock åt jag alldeles för mycket vilket resulterade i att vakna i panik mitt i natten i tron att jag skulle kräkas så på med mjukiskläder och ta en nattligpromenad och dricka vatten. Fungerade verkligen! Sov som en sessa resten av natten.
 
I lördags gick jag upp rätt tidigt åkte ut till mamma och fixade mig och packa, vi åkte sedan vidare till Upplandsväsby. Stannade till vid Hööks och Horze. Köpte massa ridstrumpor till mig, lite borstar till Ghost och det viktigaste av allt ett nytt regntäcke med fleecefodring och halv hals inför hösten. Hämtade även syrran och hennes familj för att åka vidare ut till Söderbykarl där vi hade ett överaskningsparty för Pelle som fyller 40år denna vecka :D
 
Ännu denna kväll blev det lite för mycket god mat och som gräddet på moset en påse smågodis med gudson innan läggdags :) 
 
Igår så vaknade jag också tidigt. Känner mig riktigt duktig som tar mig i kragen. Tog en löprunda på 4.9km. Kändes att jag slarvat med maten i helgen då jag får ont i huvudet och blir mer degig i benen när kosten inte skötts. Fick ändå hyfsad tid och blev skönt svettig :D
 
Åkte 12 bussen in till Norrtälje då jag gick till Ghost och pysslade lite med honom, han fick en omgång i spolspiltan och en liten kortpromenad. Han fick vila igår istället för idag eftersom han hade tappsko. När allt var klart i stallet träffade jag M. Vi åkte till Pelikan och tog en varsin foccacia och latte. Så jäkla gott och mysigt.
 
Vi åkte senare ut till mamma och var där större delen av kvällen. Drack kaffe, kollade lite bilar till mig och tog en promenad.
 
Har alltså varit en riktigt bra och händelserik helg :D
 
Kräftskiva
 
Innan Pelles fest
 
 
Sommaren 2013 | |
Upp