Söderut far svalor och gäs bort från en värld som är frusen!

På hösten blir det lätt så att man känner sig lite deppig och det är klart man vet ju att vintern är på väg, kvällarna mörkare, allting är blött och skitigt och man är inte ute på samma sätt som på våren och sommaren. Jeansen kanske börjar sitta tightare och man känner sig almänt ful för man börjar tappa färgen på huden och man börjar bli en zoombie! Eller är det bara jag som känner så??? Haha skämt åh sido!
 
Denna höst ska detta iallafall inte hända!
 
 
DENNA HÖST SKA JAG:
* Utnyttja varje ljus timme som jag är ledig på ute! Rida min fina ponny i skogen, ta en runda i spåret eller ta en shoppingtur i vår fina lilla stad
 
* Styrketräna med mig som redskap. Lite situps, armhävningar, utfall, rygglyft! Varför sitta still när man kollar på tv! 
 
* Unna mig spabehandligar hemma! Igår efter min träning låg jag i badkaret 1 timme med hårinpackning och ansiktsmask. Jag gjorde även en fotbehandling. Avslutade med att dränka min hud i babyolja.
 
* Köpa solkort så jag kan hålla mig solkysst och smörja in mig med BUS regelbundet!
 
* Äta regelbundet med fruktstunder så jag får i mig massa vitaminer och super bra ämnnen!
 
* Tända mysljus hemma och kramas å pussas mycket med pojkvännen <3
 
 
 
Låter det inte fett? 
 
 
 
 
Hösten 2012 | |
Upp