Loca people

Åhh de här vädret gör mig verkligen så glad! Har så mkt energi i kroppen och är såå pigg och vill bara göra massa saker och vara ute!

Idag när Andreas åkte och skulle spela tennis åkte jag till stallet och var där i flera timmar. Först red jag ut en härlig sväng och gjorde intervaller med Ghost. Gu vad svettig han blev :D Sedan så badade jag honom och smörjde in honom med hästsalva och solskyddsfaktor. Spraya han med flugspray och sedan fick hela hans soldräkt åka på. Han tycker de är så skönt att ha den och slippa alla insekter och solen i ögonen. Den har tom magplatta så hela han är täckt vilket är +++

Nu har jag duschat, druckigt lite cola och ätit några chips Andreas kommer om ca 1tim och då ska vi äta tacos och ikväll blir de Eurovision B&J, chip och dip :D En riktig myyskväll med andra ord <3

Imorgon börjar jag jobba kl 7 och sedan ska jag rida och på kvällen ska vi på förhandsvisning på en lägenhet här i Grind :)


Busig hälsningar får ni av mig idag :D


Ska jag fylla ut mina läppar?
 
Våren 2012 | |
Upp