Doing something different for a change

På budgivningen vi är med på är de en riktigt ettrig människa vi har och göra med!!! Dock är denna mäklare så mkt seriösare än de vi har haft att göra med tidigare... Men vi leder!

Idag har jag anmält mig till KM och gjort en liten twist på de hela med hoppningen. För jag brukar ju annars anmäla mig till 80cm och 90cm när jag ska tävla. Förra gången var jag ju dock endast med på 90cm för att jag visste att min kondition inte skulle hålla 2 rundor på utebanan. Men denna gång har jag anmält mig till 70cm som förklass och sedan hoppar jag ju KM 90cm ;) Anledningen är rätt enkel. 70cm kan vi trava över och behöver inte ha en toppen galopp utan kan "spara" oss rätt mycket. Fördelen är ju att vi sett alla hinder sen till 90 och då kan jag fokusera mkt bättre. Förra året fick vi ju ett stopp pga att jag bara var med i KM-klassen och de grämer jag mig över fortfarande då allt annat satt så bra!!!
Idag på förmiddagen var jag ju som sagt och fika på stan med bästa Frida <3 Så glad att jag har henne :D Vi har varit vänner sedan högstadiet och blev vänner genom att vi stod och vänta på bussen tsm! Jag shoppade en liten topp på H&M idag. Är ju clubdays så då får man ju passa på när man vill leva snålt men ändå ha fina kläder!!! Igår luncha jag med Bella och då slank en mascara med hem också love sale ;)
Den nya toppen kommer varaså jäkla snygg med mina beiga jeans som just nu är hos sömerskan och sys in lite. Ser på denna bild att jag hade lite överhull :O Men nu är jag en 36a igen ;)

Fridieee shoppar | |
Upp