I don't miss your dirty clothes on the floor

Imorse när jag läste texten till Mollys bidrag till melodifestivalen så började jag skratta, har alltid trott att hon sjunger I don't miss your dirty calls on the phone, hehe men nu när jag läst texten och lyssnar noga så sjunger hon ju som rubriken... Snacka om att hon mummlar när hon sjunger om jag hör så fel!

Just nu ligger jag hemma i soffan. Men de var inte här jag vaknade upp utan jag har ju sovit hos Andreas inatt men mamma hämtade mig vid 8 för jag ska ha bilen och åka ut och rasta hundarna och mocka till Ghost innan jag börjar. Men tänkte börja morgonen med att åka till Rusta och köpa lite nödvändigheter :) Tror dom öppnar 9. Där är anledningen till att jag degar på soffan fortfarnade ;)


Ikväll är de hoppträning igen och ikväll ska vi rida som de proffs vi utger oss att va  <3



Just nu ;)

Våren 2012 | |
Upp