C'mon get me on the floor, DJ what you waitin' for?

Sitter på kontoret har bytt radiokanal till NRJ efter några veckors lyssnande på RIX FM. Mindre reklam här helt enkelt ;)

Dagen började med att inget fungerade. Datorn lagga, internet var dött och kortmaskinen tog inte emot insättningar? Sedan en stackars tjej fick problem med datorprogramet vi kör teorin med så hon hann inte plugga lika mkt som hon tänkt.

Men till lunch var allt i sin ordning och jag gick en promenad på lunchen, hämtade ut mitt packet från Nelly.se. Kommer ni ihåg vad de var? Om ni är snälla kanske jag lägger ut bilder ikväll.

 Tagit pojkvänsemester ikväll för att inte behöva stressa hos Ghost ikväll. Ska äta middag innan jag åker ut och sedan ska jag rida ut en sväng. Rätt soft eftersom de varit så VARMT idag... + att han gått väldigt bra dom senaste 2passen. Sedan hem och duscha och SOOVA! När man är med Andreas på kvällarna somnar man ju inte fören vid tolv eftersom man kollar på ngn film. Igår kollade vi på en ganska söt film på 3:an men jag somnade i sista reklam pausen (ovanligt?)





At work | |
Upp