Vi åker iväg till ett varmare land...

Åhh vad skönt de skulle varar att åka utomlands några veckor nu i januari :) Dock får de nog vänta! Andreas och jag får ju lite avkoppling i helgen när vi ska bo på hotell och bara mysa <3

Detta blir sista lyxen vi har  tillsammans på några månader då vi nu båda har en tight budget för att spara så mkt pengar som möjligt i början av året så vi får ihop en stoor kontantinsatts till vår lägenhet.

Min budget jag har skapat ser ut så här
Per månad:
Kläder 500:-
Smink 150:-
Nöje 150:-
Bussremsa 200:-

Per kvartal (var fjärde månad)
Skor 500:-
Frisör 1000:-

Ser väll rätt okej ut va? Se hur länge jag kan hålla den men än så länge har de gått bra!!!

Ghost kostander varierar ju riktigt mkt beroende vad vi gör under månaderna men jag måste hålla min ridning igång (de är ju de jag brinner för) så lägger ca 4000-5000 på honom så vi får de bästa förutsättningarna med träningar, ridhuskort och ridläger!  Vi hoppas att vi kommer in på ridledarutbildningen på Strömsholm, ingen tackar väll nej till 3v ridläger där???







At work | |
Upp