Påväg till skolan ☔️

Sitter på bussen på väg till skolan. Ska ha en föreläsning i latinets adjektiv och efteråt har vi betygsamtal och jag tror även vi kommer få se våra prov 😅

 
Den här ledigheten har gjort mig väldigt seg var inte alls sugen på att komma upp och iväg till skolan. Hann inte käka frukost men måste ha något innan lektionen börjar för min mage kurrar så det donar på bussen. 
 
Allt med DJ gick bra igår. Glömde dock lämna ett regntäcke så behöver åka och lämna ett nu om det ska fortsätta så här ☔️
 
Kommer nog få uppdatering om några dagar när Victoria känt lite på honom. Och om två veckor får jag komma och kika på arbetet dom gjort. Ska bli spännande! 
 
Jag red lektion på ridskolan igår kväll på Nalle. Jag ska verkligen ta tiden nu när DJ är borta och rida till honom inför ridlägren. Han är så bra men behöver någon som hela tiden visar vägen och jag tror jag är honom på spåren. Älskade lilla grå 💕
 
 
Skolan | |
Upp