Sommar

Är mitt i ridlägerveckorna nu. Jobbar som aldrig förr och trivs som sjutton. Dock får jag lite ont i magen att Rasmus och jag knappt ser varandra under veckodagarna så får verkligen se till att njuta dom få timmarna vi ses under helgerna och mornarna innan det är dags för förskola. 

I söndags gick jag på mastodontpasset 19 arbetsdagar i sträck. Men 2 av dem är redan avklarade och nu är vi i sluttampen av ett av övernattningslägern. 

Just nu jobbar jag mån-ons 13-21
Tors 10-15 fre & lör 9-13 och söndag 9-13 + 15-21. Så då förstår ni att det just nu inte blir så mycket mer än jobba och hinna med DJ och Ghost. Samt vila och äta rätt 😉 

DJ går på bete och har lite sommarlov just nu. Planen är att sätta igång honom i slutet av min semester i början av augusti. Ghost håller vi igång men han har tappat både muskler och fett på kroppen så nu gör vi allt för att han ska hålla formen. Idag kommer hans nya seniorfoder och vi ökar gräsgivan lite mer för varje dag. Hoppas att det vänder. 

Sommaren 2016 | |
Upp