Dagarna rullar på som dom ska!

Tisdag kväll och jag har fastnat i tvsoffan framför Filip och Fredrik. Alltid lika kul att se :)
 
Usch veckorna går så fort, idag ringde jag min frisör (på tiden) har sagt hela maj att jag ska boka en tid innan sommaren men nu blev det verkligen en klipptid i sommar! 11 juni, rättare sagt om två veckor. Så sommaren är inte så långt bort, även fast det känns som höst? 
 
Varit pissväder ute hela dagen eller sånt där jobbigt väder. Kvavt, soligt, regn, blåst osv osv... man blir deppig av det iaf. Men jag är sjukt stolt över att kvällspromenaden som innebar en sväng in på coop inte innebar en chokladkaka med hem i påsen utan en honungsmelon! Så gott <3
 
Rasmus och jag har hunnit vara uppe på öppna förskolan idag. Temat för dagen var barnsäkerhet och sjukdomar. Intressant och jag fick lära mig hur man gör när bebis sätter i halsen. Sedan lekte Rasmus med ett av barnen i samma grupp det är kul att dom faktist börjar ha nytta av varandra. Fast det just nu är mycket slit i kläder och klättra på varandra. Hehe ;)
 
I fredags lovade jag att det skulle komma lite spännande inlägg. Ska försöka hålla det ;) 
 
Meen jag måste visa en såå fin bild jag tog igår när jag var i stallet. Den bevisar verkligen att mitt liv är fulländat <3
 
 
Livet som mamma | |
Upp