Lovade uppdaterin

Lovade ju en liten uppdatering men senaste veckorna har det varit fullt upp. Men nu håller det på och klarnar i kalendern. Jobbade första ridlägerhelgen nu i helgen och har två stycken kvar efter midsommar. Är iallafall ledig midsommar och det känns lyxigt. 
 
Var till kiropraktorn förra veckan som hjälpte mig rotera om lite i ryggen och höften så nu är den bra. Red nog ett av årets bästa pass på Ghost igår kväll och det var riktigt härlig känsla. Fin ponny 👌🏻❤️
 
Jag har varit hos frisören och klippt av mig håret samt ljusat upp det. Känns ovant men skönt 😊 mycket mindre för Rasmus att hänga och dra i så 1-0 till mig 👏🏼
 
Vi har varit ute hos DJ ledtränat och löshoppat. Fortsätter med tränsningen och han har fått ha schabrak på sig. Också duktig häst 🐴
 
Nu är det midsommar som väntar våran familj kommer åka ut till mamma och fira där hela dagen. Hoppas på någorlunda bra väder. 
 
Min fina ponny när jag skrittade fram igår.
 
Rasmus busar och är alltid glad 
 
DJ med schabrak 👍
 
Min nya frisyr 
Sommaren 2015 | |
#1 - - Louise:

Jättefin frisyr! :)

Upp