Ny kär och svävar på moln

Kan ju säga att jag har haft en riktig kanon helg med Matthias!
 
Vi började ju helgen med att vakna upp hos honom, tog en sväng till Friskis. Körde ett pass Dans fusion. Var en annan ledare än i onsdags och hon var så jäkla rolig och hade jätte bra musik. Var mycket jobbigare än onsdagens pass också. Inga pauser här inte! Hoppas verkligen att det är denna ledare som kommer ha passet på lördagar för det var verkligen hög puls 60 min rätt igenom. 
 
Efter lite dusch och fix åkte vi vidare till Stockholm. Hade ingen aning om vilket hotell vi skulle till så var lite småspänd. Men vi hamnade på ett hotell vid skeppsbron. Var jätte fint och Matthias hade bokat ett stoort fint rum med utsikt över vattnet :) 
 
Efter att ha landat lite på hotellet och fixat oss ytterligare lite stack vi ut på Gamla stans gator och letade efter en trevlig resturang att käka lite middag på. Hittade ett mysigt ställe där jag käkade en god pasta med skaldjur. Sedan var det dags att bege sig till Glooobeen! Var så himla kul att Matthias bokat detta till mig och att jag inte ens tänkt  att det här ens va. Ja alla vet väl att Spanska Ridskolan var i stan ;)
 
Innan föreställningen började tog vi en varsin drink och sedan köpte vi upp oss på lite snacks innan det var dags för showen. Jätte fina hästar, duktiga ryttare och man fick lite inspiration till lite mer övningar man kan leka med med Ghost.
 
Ska verkligen ta tag i det samlande övningarna slutna och öppna. Var inte många långsidor ryttarna red hästarna på rakt spår utan det jobbade verkligen med att samla ihop dem. Roligt roligt :)
 
Var 2st som somnade rätt omgående på hotellet sedan när vi kom tillbaka. Vaknade vid 9 och åt en stoooor och lååång frukost. Riktigt riktigt bra frukost! Åt så många crossianter med nutella att jag rullade tillbaka till rummet. Myste på rummet innan det var dags att checka ut och pröva lyckan i Stockholms shoppingliv. 
 
Hittade 2 par jeans, några toppar, lite träningslinnen, ett par träningstights, vattenflaska (nu är du stolt över mig va Sophie ;) ? ), foundation, bb-cream, puder, sminkborste, makeupsvampar och en vinterjacka! 
 
Åkte hem, käkade pizza och däckade i sängen 19.30! 
 
 
 
Ja för er som missat det :) Matthias och jag är officiellt ett par :D <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resor | |
#1 - - Jossan:

Åh, vad kul för dig, <3

Svar: Tack!
Frida

#2 - - Sophie:

Klart jag är stolt! ;) Är så otroligt glad för din skull också! <3

Svar: Aww tack Sophie <3 10dagar kvar till kryssning :D
Frida

Upp