Måste människor slåss

Snart helg! Bara jobba Idag och imorgon sen är den här helgen. Den som alla väntar på. Då man kan vara uppe sent utan att få ångest. Då man hinner att städa, tvätta och fixa. 
 
Denna helg ska vi på middag, Ghost ska klippas och jag ska eventuellt tävla. Just nu var det bara 3st anmälda och det känns så oseriöst att tävla på 2 till... Nä kommer stryka mig om det inte blir en tävlingsklass. Lägga pengar på mer träningar! Shiit nu kom jag på att jag inte tagit ut pengar inför morgonens dressyr, bra Frida bra!
 
 
Morgonen började bra. Hade sovmorgon till 9. Vid 10 mötte jag Frida och åt frukost med fika på Tullen. Gott!
 
 
 
Ikväll är det styrelsemöte i stallet... Så kommer inte hem fören tio. Sen imorgon bitti dressyrträning för Sara. Blir spännande!
 
 
 
Vinter 2012/2013 | |
Upp