Torsdag

Torsdag idag och jag har haft en ledig förmiddag innan jag började jobba vid 12. Gick upp innan 8 iallafall så tog inte så lång sovmorgon. Tog en koppkaffe och sedan en långpromenad med hundarna.
 
Var riktigt skönt att strossa i skogen ute hos mamma och inte behöva stressa :) Kunde ta det lugnt hemma också med tvätt osv. innan det var dags att gå till bussen :)
 
Efter jobbet idag ska jag ner till stallet och hålla en lektion för Lamis och sedan tar jag bussen hem igen. Måste fixa lite inför imorgon. Sophie och jag ska ju äntliiiigeeen se De vet du igen :D Dock är det inne i Täby så det blir lite omständigt med att ta sig dit och hem. Men hemresan har vi fixat så den är jag inte direkt orolig för.
 
Ska iallafall bli jätte kul. Har inte varit ute sedan Sophie och jag var på Åland! och det är nästan precis en månad sedan! Lite illa, men har ju som sagt kommit lite emellan och sedan åkte jag ju till Teneriffa osv. Men nu är det dags igen :D 
 
 
 
Sophies och mina pojkar <3
 

Juste!!! Det har jag glömt att visa! Min väska från Teneriffa kom ju hem igår och nu ska ni få se grejerna jag köpte där :)
 
En handväska, ett par träningsleggings, sandaler och ett linne
 
Här är en bättre bild på väskan och ja man kan bli kär i en väska! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp