Happy New Year!

Årskrönika för 2012
 
Januari
 
Jag var brunette. Festade med Bella och hade grymt kul!
 
 
Ghost stod i Penningby men vi åkte många gånger till Vigelsjö för att få lite annat än snö under hovarna. Red ihop 74% på årets första programridning.
 
Februari
Big Brother drog igång och jag skrev rätt mycket inlägg om detta!
Prinsessan Estelle föddes
 
Firade Alla <3- dag på Antep och i Andreas pojkrum
 
Busade med mammas hundar
 
Mars
Började sätta igång Aragon. En rätt svår match...Gjorde även 2st ridprov i Solna men klarade inte kraven i dressyren tyvärr. Men blev godkänd i hoppningen! 
 
Hoppträningarna för Sara började igen
 
Tävlade lite hoppning i Vigelsjö!
 
April

Första april började som ett aprilskämt för de snöade då!
Bella och jag var på en studentfest i Stockholm. Jag var utklädd till Fran i Nanny och Bella var gravid.
 
Jag blekte håret lite grann
Började hoppa lite på Rimbos hästar varannan vecka för att bli bättre på att variera ridningen
 
Andreas fyllde 21!
 
 
Ghost och jag vann en klubbhoppning 80cm!
 
 
Red Gela första gången! Saras mål den hoppträningen var att döda mig!
 
Red lite för Fia i Penningby
 
 
MAJ
 

Ghost och jag flyttade till Vigelsjö 1 maj! 
 
 
 
Vi tävlade 90cm
 
 
Tävlade KM i dressyr
 
Tävlade vår första lokala dressyr på 3år! 
 
Andreas och jag var till Stockholm och den 31 maj skrev vi kontrakt till vår första lägenhet <3 Vi har bott där nu i 6månader. Fick mejl av mäklaren för ett tag sedan att den stigit med 60 000:- vi har alltså tjänat 10 000:-/ månad under tiden vi bott där!
 
Jag blev även moster för 3e gången!
 
Juni
 
 
 
Vi flyttade in i lägenheten
 
Många outfit bilder blev de!
 
Firade midsommar ute hos mamma
 
Jobbade 2 veckor på ridläger!
 
Var till Strömsholm med Sophie och Anna. Inskaffade en present till Gurra
 
Juli
 
Semestern var över och jag satte mig i min älskade kontorstol igen
 
Myste med Ghost i hagen
 
Enya var med mig i stallet och hade stallpass
 
Mysiga tjejkvällar
 
Hade hoppträningar med Sophie, Vargen och Lamis <3 
 
Älskade ponny <3
 
 
Augusti
Vi målade klubbstugan. En av sommarens bästa minnen <3
 
Sophie tog bilder på mig, Ghost och Andreas
 
 
September
Ghost började jobba på ridskolan...
 
Köpte en blomma till lägenheten som levde i 7 veckor!
 
Började rida denna sötis
 
 
Vi började spona ideer hur lägenheten skulle se ut!
 
Oktober
Red även denna fina mer och mer
 
Coachade Lamis och Ghost till vinst!
 
Blev förälskad i en ny serie
 
Såg Dead by April live i Norrtälje (haha)
 
November
 
Dom vann igen!
 
Lamis och Sophie tog över mitt jobb
 
Jag fyllde 21!
 
Den första snön kom!
 
December
 
Jag blev huslig och började baka en massa
 
Var sjuk och levde på piggelin
 
Firade jul
 
Första julen i lägenheten <3
 
Jag på julafton hos syrran
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp