I got my pixie sticks and hairbrush this happens everyday


Fick en impuls där 2009 och klippte av mig håret.


Hatar brudar som har slitet hår och vägrar klippa av sig håret för att de vill ha mycket längd. Men hur snyggt är det att ha 3-4 hårstrån längst ner? Nää klipp av skiten och få fint tjockt hår igen. Eller sätt i löshår!

När mitt hår var som värst blekte jag slingor varannan månad hos frisör + att jag använde mig av hårdödaren Blondespray. Nu har jag lärt mig att vårda håret på ett helt annat sätt. Jag är ju fortfarande väldigt blond men jag är ljus naturligt också. Nu har jag lärt mig att man blir väldigt fin av att lägga in mörkblonda slingor i håret någon gång ibland. För om man bara bleker och bleker och bleker. Finns de ju snart ingenting att bleka utan då tappar man håret och då kan man glömma att håret växer en cm till...

Finns det någon frisör där ute som kan tipsa hur man sköter den blonda kalufsen bäst. Kommentera gärna <3
At work | |
#1 - - Emma:

Följ mitt liv i kampen mot ätstörningen!

Upp