Drop it like it's hot

Hallå där kött och blåbär yoyoyo Frida Ghost här! Nää skojade bara.

Frida heter jag och Ghost heter hästen, eller ah ponnyn :D Men tyckte Frida Ghost blev ett fint namn
så kalla mig det om ni vill. Eller bara Frida.

Ny era i mitt liv! Heter det era? Ah ni vet en period. Som dinsosarierna levde i någon era och människorna kom i en annan era. Men vafan? Heter det era?? Får kolla wikipedia?!


Frida 19år snart 20. Drömmer fortfarande att hon är 17år. Men åren går och man samlar kunskap och erfarenhet. Sitter just nu i mitt rum på Gotland. Flyttar hem om några dagar (27) så ERAN i mitt liv har inte börjat än utan de senaste dagarna kommer jag bara ägna mig åt att få koll på designen och presentera mig....


Hittat ett litet test på en annan blogg som ni kanske får mera kunskap om mig av :D

Hur bor du: Flyttar till eget boende som består av en stuga utan vatten men klarar mig nog ändå. Förhoppningsvis får jag en sambo med mig annars blir det
jag och vovven <3

Brukar du komma i tid: Kommer alltid 10min tidigare
typ.

Hur lång är du: 165cm :D Har växt sedan sommaren

Kan du laga mat: Ja, trerättersmiddag :D

Vad jobbar du med/pluggar du: Har arbets praktik
just nu men kommer jobba som receptionist på halvtid
i sommar och ev. som vårdbiträde inom hemtjänst.
I love money

Vad har du på dig just nu: Ridkläder! BH, Linne, pike, ziphood, ridbyxor, ridstrumpor och foppa tofflor!!! Snyggt :D

Har du någon fobi: Fötter, spya och blöta hårstrån (långa) Bläbläblä!!!

Hade du en bra kväll igår:  Kanske? Hade godis och
en dator. Ett trevligt samtal med pojkvännen <3

Vilket är ditt senaste inköp: Godis!!! Senaste jag var i en affär var  8dagar sedan :O

Din favoritdryck på morgonen: KAFFE!!!! Vad ska man säga?

Var fick du dina senaste pengar ifrån: nelly.se för jag skickade tillbaka ett plagg.

Har du sovit i din egen säng inatt: Den säng jag sovit i nästan varje natt sedan augusti. Men det är inte min säng så NEJ!

Vad hade du sönder senast: Mina ridvantar :O

Vem snackade du med senast: Blenda!

Varm favoritdricka: Kaffe :D Älskar kaffe!!!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten med is

Alkoholhaltig favoritdricka: Champagne

När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör aldrig något dumt?

Saknar du någon just nu:
OM jag gör <3

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Sitta och göra ljud medan jag sminkar mig. Andreas är expert på det :O <3

Någon jag stör mig på: Hon bloggaren Michas och sedan vissa invånare i Norrtälje kommun. Men vi nämner inga namn :O
  
Intressen:
Hästar, shopping, vänner, familj, pojkvän, dansa you name it! Hit on the floor <3

senaste person du kramade: Mamma <3 Har inte kramats med någon på snart 2veckor!

Senaste person du ringde: Andreas baby <3

Senaste person som ringde dig: Andreas <3

Vad drack du senast: Kaffe :O

Vill du ha barn: Ibland

Längtar du till din nästa födelsedag: Nej!

Har rakat dina ben någon gång: Eh JA! DUH???

Är du sugen på något nu: JA!!!!

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 4-5st <3

Använder du hudkräm: Ja annars blir man ju inte len...

Attraheras du av män med skägg: Stubb är OK!

Micro-pop eller poppa själv: Micra popcorn man egentligen ska poppa själv :D

Brukar du baka: Jajamänsan <3 Kladdkaka

Röstade du i det senaste valet: Tihi!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Förhoppningsvis kommer det bli ÄNNU bättre

Vilken låt lyssnade du senast på: Coconut tree <3

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej :'(

Vad tycker du är äckligt: Rätt mycket faktist :D
Men typ allt som att inte tvätta händerna till att spyyyyyy

Har du pengar på mobilen: Pappa betalar vettu

Gotland | |
Upp