Äntligen bestämt mig

Blev lite kvällsshopping inför vintern till Rasmus. Ellos hade en så bra rabatt så blev även lite mössa, vantar och halsduk också. Jag köpte även en vardagsklänning men den kom inte med på bild nu.

 
Ikväll har vi haft en mysig födelsedags middag för Matthias tillsammans med familjen Säterli. Blev lite pizza och fredagsmys. Barnen lekte och hade jättekul och vi vuxna pratade lite om sommaren och nästa sommar 😊
 
Var roligt med lite besök. Är ju som sagt instängd i lägenheten förnärvarande och träffar typ endast Matthias, Rasmus och min mamma. Men denna vecka var Anna och åt frukost med mig och det var också mys. 
 
Imorgon blir det lite mer födelsedagsfirande. Farmor har gjort smörgåstårta och mamma köpte en tårta som inte ens blev påbörjad nu ikväll. 
 
Pågrund av mitt tillstånd blev köpet av födelsedagspresent begränsat men Matthias verkade nöjd iallafall 🎂🎈 alltid kul med tv-spel och spa 😂
 
 
Fridieee shoppar | |
Upp