Födelsedagshelg och snart december

Ja redan imorgon är det ju december och då är det dags att julpynta här hemma. Vet att första advent var i söndags men vi håller hårt i traditionerna att min födelsedag måste firas innan julpyntet åker fram! Så i helgen blir det nog att vi sätter upp allt.

Jag fyllde som sagt år i helgen och startade firandet i fredags på Friends Arena tillsammans med mamma. Kollade på både dressyren och hoppningen. Gick lite på mässan och shoppade en del till DJ. Åt lunch på en bar på arenan.

Under lördagen var det ju jobb som vanligt och i söndags blev jag firad av familjen. Farmor hade gjort smörgåstårta och jag har varit lite lat detta år så vi köpte färdig daimtårta till efterrätt.

Fick jättefina presenter och en del pengar. Och jag är så nöjd att fylla 25år och ha allt jag har. Det trodde jag aldrig när jag fyllde 20år.

Igår och idag har jag även varit med om spännande saker inför framtiden. Igår var jag på intervju och gjorde svenska test för en utbildning jag sökt.

Idag köpte vi stugan vi hyrt i sommar. Så himla mysiga somrar vi kommer kunna ha dig och vilken investering för framtiden både för oss i familjen och minnena vi kommer kunna ge Rasmus. Oslagbart!

Vintern 2015/2016 | |
Upp