Torsdag

Torsdag kväll och klockan är över elva. Pigg som en lärka ändå, avslutade mitt pass på ridskolan för ca 2 timmar sedan och jag kommer hem med sån ny energi när man jobbat med kroppen så det är helt fantastiskt 😄 Tagit hand om Ghost nu i två dagar också  när Lamis varit sjuk. Igår red jag tom! Men idag var han väldigt svullen i lymforna så troligtvis fast han kändes väldigt pigg igår och inte hade symtom så ligger det något där och gnager. Men man måste prova för att se om det bär eller brister. Nu red jag inte direkt något hårt pass utan red mest i skritt, tränade lite 90 gradssvängar. Tog lite trav och någon fattning. Han var sjuuukt pigg och sprattlade vid fattningarna. Men den lilla stunden jag red kan jag leva på länge för det var huuur fantastiskt som helst ❤️🐎 Dock ser Ghost riktigt rolig ut som en isbjörn blandad med en shettis haha ni kan ju tänka er 😉 Nää så fort den här skiten är över blir det fram med klippmaskinen och in i spolspiltan för en riktigt dusch 🦄 Lamis får dock lite jobb att bygga tillbaka alla muskler men men det är bara att kämpa på. 







Ghost | |
Upp