Ett spel vi kan spela för dom som tror på den

Godkväll!
 
Usch vilket väglag vi har idag... Det regnade ju massor igår och sen minusgrader på det! Undra om det är många som kört i diket idag?
 
Valde att inte åka till Rimbo ikväll. Kände helt enkelt inte för att sätta mig i bilen... Jag är ju rätt feg av mig när de gäller att köra bil. Särskilt i mörker! Körde ju i diket när jag bodde på Gotland. Dock var ju inte de så dramatiskt men det var ju så lätt hänt att man har det i baktanken denna årstid!
 
Har istället styrketränat lite här hemma kollat på Greys och myst med älsklingen min <3
 
 
Imorse var jag och red igenom Ghost i ridhuset. Han var fin stundtals men efter vårt galopparbete blev han så j*vla istadig och stark att jag fick byta övning. Hade tänkt rida igenom dressyrprogram men blev att jobba övergångar skritt- trav. Haha får nog stryka mig från dressyren 18 november! Har så jäkla mycket att jobba med nu på Ghost!
 
 
 
Cooling
 
Ny "drog"
 
 Halloween nu ju! Om jag skulle ha planer på att gå på en halloween fest skulle jag absolut använda denna gamla trasa igen :D SÅ jävla snygg!!!
 
 
Hösten 2012 | |
Upp