Hej hej sommar!

Hallå!
Förlåt för en dålig uppdatering denna vecka, tyvärr kommer uppdateringen även denna vecka blir dålig. Åker iväg och jobbar imorgon igen och är borta på torsdag. Mitt sista ridläger för i år. Förra veckans ungar körde verkligen slut på mig. Så detta gäng som kommer nu ska jag vara stenhård på att de ska gå och lägga sig i tid. Inte som kl 12 de blivit varje dag denna vecka. Men gänget som var denna vecka var ju verkligen undeerbara!!!!
 
Nu idag har jag bakat muffins och varit runt här uppe på handelsområdet. Köpt skor på skoman, dammsugare på HEMMA butiken och sedan massa annat tjaffs på pris stopp och clas olsson ;) Nu ikväll ska jag till min ponny och rida ett ordentligt dressyrpass och sedan ska jag fodra ridskolanshästar + stänga stallet. De går bra nu!
 
 
/ Frida
 
'
Gullig Enya från midsommarafton <3
Allmänt, Sommaren 2012 | |
Upp