Godmorning starshine the world says hello!

Godmorgon alla där ute!

Idag är de fredag, börjar kl 12. Gick upp för någon timme sedan, Andreas har redan stuckit till jobbet och jag är nyduschad och väntar på att håret ska torka men lär behöva använda fönen också eftersom jag har så mkt hår :O Vill klippa av mig skiten men får inte för mamma och Andreas.

Igår bloggade jag inte men de var för inget kul hände. Red Ghost på morgonen, jobbade och sedan hem och åt middag. Sedan bakade Andreas och jag iof en lyxig kladdkaka med glacyr på kvällen <3

Idag är planerna att jobba, träffa Frida över en fika på stan och sedan åka till mamma och äta middag och sova där :)


Helgens planer är att vara i stallet, klippa klart Ghost (de blev en fyrkant under magen i onsdags bara) och försöka bli av med min halsvärk och tandvärk. Har en blåsa på tandköttet som värker som fan!!!


De som är markerat där ska han ha  hår kvar :D


Hösten 2011 | |
Upp