Vintershopping

Snart är vintern här och någonting jag lägger mycket tid på är valet av ytterkläder till Rasmus. Dom ska vara funktionella och passa såväl på förskolan som lek hemma. Jag kikar gärna på de dyrare märken som Mini Rodini men för förskolan är det inte ett alternativ mest för rädslan att det ska bli snodda. Förra vintern köpte jag en begangnad Didriksson overall och den var verkligen perfekt. Jag har köpt en begangnad overall redan inför vintern men den är tanken att Rasmus ska ha när han med mig i stallet. Så nu letar jag overall för förskolan och utelek hemma. Har inte varit så mycket begangnat ute än men hoppas det kommer. Men risken är ju att det inte kommer ut någon och då kanske godbitarna i affärerna försvinner. Svårt sånt där. Om man ska ha is i magen eller shoppa loss.
 
Här är verkligen en favorit från Lindex. Tyvärr är den slutsåld både på nätet i Norrtälje och Täby.
 
Här är en klasskiker från Kapahls Kax. Gillar färgen jättemycket. Barn ska ha färg som syns tycker jag.
 
Stilren men lite för tråkig i färgen. Men ändå prisvärd. Tror jag hittade denna på Lekmer. 
 
Denna är verkligen också fin och ovanlig. Vet inte vad det är med mig och Matthias och björnar. Rasmus overall han hade när han var ett år var också med björnar. Björnar rockar! Denna är från Ellos. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fridieee shoppar | |
Upp