Att hitta sin stil

Jag är inte bekväm i hur jag klär mig till vardags  😊 

 
Att vara föräldraledig i 1,5 år och sedan jobba på ridskola 1 år med en viktuppgång gjorde att jag liksom tappat den stil jag hade innan jag blev gravid i och med jag 27-7 bara haft på mig träningskläder eller ridkläder.
 
Har hamnat i någon slags svacka mellan "tant"-kläder och ungdomskläder. Något jag fastnar för är att köpa bylsiga kläder för att jag tror det ska gömma min kropp men när jag ser foton på mig själv ser jag att det faktist gör att jag ser ännu större ut. 
 
Men nu ska det verkligen bli ändring på det. Jag måste våga ha lite mer figurnära kläder. Kliva över min comfortzone och faktist prova kläder i affärer och inte beställa. Eller om jag beställer att jag beställer hem flera storlekar så jag kan prova och faktist returnera. 
 
Något jag förälskat mig i är kjolar. Jag skulle vilja ha kjol oftare men tycker det är så svårt att veta vad man ska ha på överkroppen då. Men som sagt gäller att prova sig fram antar jag. 
 
Min dröm är att bära upp en skinnkjol med klass
 
 
Denna från Nelly.se är superfin
 
Fridieee shoppar | |
Upp