Lucka 1 - Vem är jag?

Välkommen till min julkalender 2017 hoppas ni kommer lära känna mig bättre, kanske lära er någonting eller bara får lite underhållning när du sitter på bussen, tåget eller flyget.
 
Första luckan, vem är jag?
 
Namn, ålder och vart jag bor:
Jag heter Frida och är i skrivande stund 25 år men kommer att ha fyllt 26 år när detta inlägg publiceras. Jag bor i en lägenhet i Norrtälje med min familj. 
 
Mina intressen:
Jag älskar att träna. Jag går gäna power walks, tar gärna en sväng i joggingspåret för att jogga. Men största intresset är och kommer nog alltid vara hästar och ridning. Jag är väldigt nördig med ridningen och analyserar allt. Jag gillar även att kolla när andra rider och är inte sen på att ge tips och tricks till de som är mottagliga för det. 
 
Ridlektion på en av Ridklubben Norrtälje Ryttares hästar - Ingeborga som jag gillar väldigt mycket.
 
Vad jobbar jag med:
För tillfället har jag tagit studieuppehåll från min utbildning till Medicinsk sekreterare men ska börja studera igen nu i januari. Har haft praktik i arbetet (LIA) och detta är verkligen ett yrke som passar mig då jag gillar att jobba administrativt och jag är även intresserad av medicinska frågor och sjukdomar.
 
Min familj:
Vi i familjen Grangren (Granqvist/Nordgren) är min sambo Matthias och vår son Rasmus. 
Vi <3
 
Mina djur:
Hemma hos oss bor katterna Chardonney och Rosa men jag är även stolt ägare till halvblodsvalacken DJ som har varit hos Victoria Logård sedan september och som jag är jätte spänd att komma igång med i vår när han haft sin viloperiod.
 
Katterna
 
Min DJ- som ni även kommer få höra mer om i min julkalender redan imorgon. 
 
 
Tack för att ni läste dagens inlägg. Lämna gärna en kommentar i kommentarsfältet om det är någonting ni vill veta om mig. Ska försöka ha en frågestund i slutet av denna månad.
 
God jul!  
 
Julen 2017 | |
Upp