Tredje deklinationen check!

Förhöret jag haft mardrömmar om är nu skrivet. Tror jag satt allt men som vanligt är man lite nervös över resultatet. Bara jag slipper omprov ☺

 
Senaste veckan har varit rätt seg. Tog ett tag att återhämta sig från resan till och från Örnsköldsvik men i torsdags var man på banan igen 🤸🏼‍♀️
 
Kosten och motionen har kommit i kläm men idag kör jag min 2 dag och ska rida två pass så kommer bli ordning där också 🐴
 
Sitter på bussen hem nu ska bara hämta bilen och åka vidare till DJ och rida lektion för Sara därefter blir det hem och äta en lätt middag med fisk och grönsaker för att sedan ta nästa stall och rida lektion för Leila. Hoppas på att jag får rida Ingeborga var så länge sedan 💕
 
I helgen var det utgång med Sophie och vi såg  De vet Du. Hm lite blandade tankar om framträdandet och folks brist på hänsyn men vi hade kul för det mesta! Vet inte om det är åldern eller att de är faktist så att dom yngre förmågorna är hänsynslösa. Jag flyttar mig inte för en 600 kilos häst så varför flytta sig för en 90 kilos kille? Men när det blev farligt blev jag tvungen. 
 
Var iallafall inte så farligt bakis igår. Pluggade hela dagen och på kvällen var jag till DJ och tömkörde.
 
 
Men bäst i helgen var såklart att åka på middag med familjen hos en annan familj och bli bjudna på jordgubbar med glass. Sommar 🍓
 
Våren 2017 | |
Upp