Vad vore en höst utan en förkylning

Som jag skrev i fredags så har jag en förkylning i kroppen och den bestämde sig för att bryta ut ordentligt igår eftermiddag. 

 
Var helt däckad med feber och ont i halsen. Sov fyra timmar på kvällen igår och sedan blev det 9 timmar till fram till vi vaknade imorse. Då kände jag mig pigg. Men lyckan varade inte så länge. Räckte med någon timmes plugg på verandan och febern kom tillbaka. 
 
Usch och fy... jag som skulle sätta igång DJ idag men men det är inte bråttom. Är lite sugen att starta honom i september i både hoppning och dressyr så behöver lite rutin. Hoppas vi kommer igång i mitten av veckan iallafall! 
 
Idag blev det soffhäng med bara onyttigheter och plugg. Hoppas kunskaperna räcker till veckans läxförhör och prov 🙄 alltid en nagelbitare vad lärarna förväntar sig av oss men som vanligt har jag säkert pluggat för mycket.
 
Imorgon har jag studiedag. Rasmus ska gå på förskolan några timmar så jag kan bena av lite plugg och på eftermiddagen ska vi klippa oss, hos en ny frisör vilket ska bli spännande. Blir enkelt, klippa bort det slitna på mig och på Rasmus ska hon få klippa så mycket det går. Om jag trivs med henne kommer jag boka slingor inför hösten. 
 
God natt hoppas på att vakna frisk imorgon 🤒
 
 
 
Bilder från vårt lilla besök på landet i helgen. Bären fortsätter fortfarande att komma vilket är jättespännande att få plocka tycker Rasmus. Hoppas på fler helger där nu i höst 🍁
 
 
 
 
Hösten 2017, Unungehöjden | |
Upp