Dagarna går

Dagarna går så sjukt fort och vi är redan på årets 11e dag. Mini har börjat förskola och det har gått så bra, imorgon ska han vara själv där utan Matthias. Se hur det går ☺️ 

Jag är inne på andra veckan med att plugga BE skriver upp på onsdag och senast idag hade jag 58/60 sluttestet så det känns bra. Men jag är ändå sjukt nervös. Har varken tid eller råd att skriva omprov så det är bara hoppas på det bästa. 

Jag väntar på svar från skolan och hoppas att jag har turen att några hoppar av ✊🏻 annars måste jag skriva in mig på arbetsförmedlingen. Har ingen lust att bara gå hemma.

Vi har iallafall köpt ny bil nu och jag har beställt nytt släp (kommer dock om 8 veckor) så nu är det snart full fart framåt att börja lasttransport DJ och komma igång med honom. 



Livet som mamma | |
Upp