Stockholm

Igår hade Matthias och jag en riktig mysig dag i Stockholm. Vi lämnade Rasmus hos mormor vid 9 på morgonen. Sedan åkte vi hem och gjorde oss ordning i lugn och ro. Tog bussen in till Stockholm. 

Åkte direkt till spat. Så jäkla mysigt badade i varma bassängen både utomhus och inomhus med fina sidan av Söder som utsikt. Vi badade även ångbastu. Käka massa frukt och drack ett spännande te som gjorde mig otroligt avslappnad. Hela vistelsen på spaet gjorde nog mig helt avslappnad och lugn. Vi behövde verkligen detta. Bara vara som Morran säger 😇

Efter spat åkte vi in till Drottninggatan. Fikade och kolla i affärer. Jag provade lite kläder men shoppade inger. Ville mest checka av storlekar. Var jag ligger just nu. Small sitter bra men är lite tight över brösten fortfarande. Medium blir lite plufsigt i vissa modeller och då även över brösten... En hel vetenskap det där med storlekar! Men nu har Rasmus nästan slutat amma, han är på och snuttar när vi sover tillsammans. Men jag försöker att stoppa. Vill gärna sluta amma så jag kan köra en ordentlig detox inför sommaren. 

Efter ett tag i affärer blev vi hungriga och tog en köttbit på resturangen London. Såå gott!!! 

Vid åtta tog vi bussen hem och mötte min mamma och Rasmus vid Campus och åkte hem. Rasmus hade haft en jättekul dag med sin mormor och inte gnällt eller varit ledsen. Ätit ordentligt och sovit gott. Vilket känns jättebra! 

När vi kom hem slocknade hela familjen tillsammans i sängen. Nu laddar jag upp för jobb. Rasmus kryper runt i lägenheten och Matthias är och handlar lite. 

Vi hörs!

En fika på stan. Världens godaste vaniljlatte ❤️
Våren 2015 | |
Upp