Nattuggla

Sitter och tittar på en sån jäkla spännande film! Är dock reklam nu så det är lite synd... Grabbarna har slocknat i soffan så jag ugglor lite själv. Kommer säkert ångra det imorgonbitti när Rasmus börjar klättra i sängen haha 😉

Ledig imorgon känns jätte märkligt. Men blir nog bra för sedan kör vi intensivt fram till midsommar, ledig midsommar och sedan kör vi 2 veckor efter midsommar. Sen är ridskolehästarna lediga! 👍🏼 

V 30 jobbar jag på trafikskolan. Annars blir det inte så mycket mer jobb denna sommar. Skönt! Matthias kommer vara ledig 5 veckor med oss om jag inte minns fel? 



Här kommer lite saker jag kommer dela med mig utav den närmsta tiden:

Hur träningen sett ut under detta halvår som "godkänd" i kroppen för mig och hästarna. Var ju på efterkontroll i slutet av november och sedan dess har träningen varit lite upp och ner. Men mest upp! 

Ska försöka börja dela med mig av något/ några träningsscheman för Ghost och DJ i inlägg vecka för vecka eller månad. Inte bestämt mig än

Ett inlägg om kläder till mig

Inlägg om framtiden








Livet som mamma | |
Upp