Fredag

Idag har det varit en sån där perfekt dag! Vi gick upp vid 6 hela familjen. Drack kaffe och amma, Matthias gick till jobbet. Vid 7 kom tröttheten smygande på Rasmus igen så vi båda somnade i soffan. Blev väckt 1,5 timme senare av att busmusen petade mig i näsan och när jag öppna ögonen såg han sådär förväntansfullt glad ut. Vi gick upp gjorde ordning frukost. Sedan gick vi runt och bara myste hemma innan det var dags att åka till stallet. Rasmus somnade direkt och sov jättebra i stallet så jag passade på att rida. Gick superbra! Fick en finkänsla genom hela hästen och mig själv. Dock är mina bålmuskler helt borta så de blir lite skumpigt emellanåt. 

Rasmus passade på att sova lite extra idag så när vi kom hem så gjorde jag en kladdkaka och påbörjade ett informationsblad till mina lördags elevers föräldrar. Har gjort en terminsplanering nu men behöver lägga till lite information. 

Nu är vi påväg till min mamma. Ska käka middag :) en perfekt fredag helt enkelt!



Livet som mamma | |
Upp