Torsdag morgon

Torsdag och Rasmus har precis fått sin morgon flaska och har somnat om. Jag ska snart resa mig från soffan och göra mig ordning för idag är de fullfart framåt! 

Ska träffa Sandra vid 11 och handla inför filmkvällen i stallet imorgon. Sen vid 13:30 blir det ner på stan och träffa Frida på en fika! Så det blir dagens aktiviteter 👍

Rasmus har verkligen växt upp till en liten buspojke. När han är vaken är det fullfart hela tiden han vänder sig, försöker häva sig framåt men kommer än så länge bara uppåt han har liksom inte hittat tekniken att dra sig fram. 
Han kan nästan sitta själv. Men han har lite svårt att hitta styrkan i magen än.

Om han är buspojke när han är vaken är det helt tvärtom när han sedan somnar. Då går han tillbaka lite och får tillbaka sina drag från när han var ett spädbarn. Då kurar han gärna ihop sig och ska vara nära mig ❤️ Min gullrumpa 👶

Sittande i tisdags


Morgonmys imorse innan vi gick upp

Livet som mamma | |
Upp