Stoooor galopp

Precis hemkommen från stallet, Rasmus ligger fortfarande och sover han blev ng helt slut av att vara i stallet. Egentligen skulle vi upp på öppna förskolan idag men Lamis jobbar så jag behövde ta Ghost och jag känner inte för att rida vid 21-22 på kvällarna så då blev det ridning nu istället. Sånt är livet! Men den lilla ensamtiden med Matthias man får nu för tiden på kvällen är så viktig så därför vill jag vara hemma på kvällen <3

Men åter till ridpasset. Ghost var riktigt fin, gick att samla ihop och lossnade otroligt mycket i galoppen idag så vi avslutade med två väldigt fina galopper i båda varven. Nu kommer inte jag rida honom fören på söndag när det är lektion men jag tror jag ska hitta en bra känsla på söndag ändå. Nu låter det som om lilllkorv vaknat så ska gå och gosa lite <3
Ghost | |
Upp