Typiskt

Rasmus vaknade vid 6 typiskt tänkte jag som iallafall hade tänkt sova till halv 8 idag. Meen han somnade om efter en flaska ersättning. Dock blev jag pigg att gå upp och göra ordning den. Så nu sover han och jag ligger vaken. 

Börjar jobba klockan 9 så det blir att äta en ordentlig frukost och sedan gå till jobbet. Har läger denna helg som startade igår. Riktigt kul att vara igång igen. Idag ska dom testa på WE. Något jag inte gjort så mycket utan bara sett  ridskolan haft så ska bli kul att få lära sig lite för eleverna har iaf testat på detta mer än mig. Blir som en liten workshop där vi bygger fram hinder testar på, diskuterar hur man kan förbättra sig och sedan testar lite individuellt. 

Efter jag avslutat lägret så ska jag och en kollega göra en terminsplanering för höstens barngrupper. 

Sedan i eftermiddag ska jag till DJ. Blir en riktig hästhelg. Men det är tur att familjen står ut ❤️

I fredags kom jag hem 21:30 efter att varit ut på långritt med ett gäng.
Igår kom jag hem efter 22. Hade läger fram till 20 och sedan red jag ett pass på Ghost. Idag blir jag iallafall inte så sen men istället borta hela dagen. Men men är ju hemma hela dagarna med Rasmus så egentligen är jag inte mer borta från honom än Matthias är när han är på jobbet. Det är Matthias och jag som inte får så mycket tid med varandra. Men då uppskattar man mer tiden man sedan får. Sånt man lär sig med tiden. När jag var 18 var det katastrof  om man missade en helg med sin pojkvän... Tur att man blir äldre.

Aldrig en dag under 20 000 steg när man har ridläger. Sjukt hur mycket man går!!! 
Sommaren 2015 | |
Upp