Hur man klär sig som mamma hösten 2014

Höstens trender börjar sniffa sig in i butikerna. I höst kommer jag klä mig väldig enkelt. Jag kommer ju gå hemma mycket men just nu är det endast mjukisar/tights och linnen som passar min kropp och jag börjar verkligen tröttna...
 
 
Eftersom jag kommer amma måste överdelarna vara amningsvänliga. Omlott samt skjortor man kan knäppa upp. Jag har köpt upp mig på några ganska basic amningslinnen från H&M. Sedan kanske någon lite mer "snyggare" från Boob eller glammoms. 
 
Över detta förutom skjortor och omlott tröjor har jag tänkt köpa upp mig på ett par shyssta koftor i lite höstiga färger. Älskar vinrött och grått på koftor.
 
 
 
 
Här är min inspo. Lite lösa skjortor, linnen som bas (påväg hem till mig nu) och en bylsig kofta (som jag beställt idag) Rejäla men snygga skor inför höstslasket är någonting jag också letar efter just nu. Tycker dessa från Duffy vad riktigt fina och till ett okej pris som passar min plånbok :)  
 
På nederdelar kommer jag äntligen (förhoppningsvis) kunna använda mina gamla jeans jag köpte förra hösten. Mörkblåa färger samt svarta jeans är det som får hänga kvar i min garderob denna höst. Kommer inte köpa några nya jeans fören till våren och jag fått tillbaka en någorlunda tight kropp :)
 
 
 
 
  
Fridieee shoppar | |
Upp