Storm

Idag var det verkligen storm ute!!! Helt galet :/ hade planerat att longera Ghost idag men pga. Vädret så gick de inte. Eller det hade säkert gått men hade inte kunnat ha med Rasmus till ridbanan för vagnen vi har där är inte så stabil och risken att den skulle  ha blåst omkull 
kändes ganska stor :0 Så jag måste skaffa en babymonitor snarast så han kan stå kvar i stallet medan jag är ute på banan. 



Men inte gjorde jag mig sysslolös bara för vädret var kasst... Nejdå jag tog tag och klippte Ghost för andra gången denna säsong. Den här gången klippte jag även lite extra under magen som jag inte tog mig tid att göra förra gången. Så nu är han snygg ;) men kommer nog få klippa en gång till innan årsskiftet. Pälsen växer så jäkla snabbt! 

Och imorgon är det dags!!! Efterkontrollen, domen om jag har återställt mig tillräckligt för att få börja rida och träna igen :) 

Så skönt Matthias och jag har kommit överens om att båda vi mår bäst när vi tränar så vi har delat upp veckan nu så vi får två kvällar i veckan att träna på. Jag kommer gå på dans fuego som lite komma igång med konditionen sedan kanske jag byter ut någon kväll till cirkelgymmet när jag känner att kroppen är mer sugen på det. Tycker dansen är så pass rolig att det blir bra att komma igång med det. Risken är att om man börjar gymma att man tar ut sig för hårt att man inte tycker det är kul sen. 
Ghost | |
Upp