Morgonmyys hos DJ

Idag väckte jag min kära sambo tidigt för att åka ut till Nedernäs och DJ för lite skötsel. När vi kom fram var det redan 35 grader varmt vid stallet. Helt sjuukt! Men hämtade upp DJ som stod i skuggan och myste med sin flock.
 
Fick in honom men vi blev jagade av myyycket bromsar! Väl inne fick han havre och lite rykt samt insektspray på hela kroppen. Så duktig mitt lilla hjärta <3
 
När han käkat upp och blivit väl uppassad fick han gå ut igen. Så skönt att ha en sån okomplicerad unge som bara gör som man ber honom. Tror faktist jag skulle kunna åka till honom själv och göra allting det där nu. Både utan mamma och Matthias. Även fast det är roligt med sällskap ;)
 
Lamis har Ghost både torsdag och fredag nu. Han vilade igår pga. sjukdom så då fick han stå inne och mysa hela dagen medan jag jobba. Blir troligtvis hoppning på söndag. Så på lördag kommer nog en vila vara lagom till honom :) 
 
 
 
Yeaah min kroppshydda just nu är så sexig! 
 
 Svårt att tro att man såg ut så här för ett år sedan ;) Men men bara jag kommer igång
med träningen igen så har jag kroppen i en liten ask ;) 
 
 
 
Nedernäs DJ | |
Upp