Nu är bebisfabriken stängd

Hej hej! Vi har haft 2 ovanligt lugna nätter. Rasmus har sovit helt i egen säng nu men såklart i samma rum!

Idag är det en tycka synd om Frida dag för jag har satt in en pstav. Varit nervös hela veckan för jag har trott att det skulle göra jätte ont sedan jag fick hem insättningsverktyget. Men det kändes verkligen ingenting :D så nervositeten var verkligen slöseri med energi. 

Men bandaget gör att man tror jag varit med om en jättegrej!


Så idag har jag bara chillat. Matthias har fått vara hemma med oss eftersom jag helst inte ska lyfta tungt. Catrine var förbi en stund och fikat samt snacka massa skit. Får alltid tiden att gå :D ikväll kommer Sophie och ska hjälpa mig färga utväxten i mitt hemska hår. Hoppas de blir bra! Blir förhoppningsvis bättre än vad det är nu iaf ;)


Höst 2014 | |
Upp