Snabb visit

Var på snabb visit hos Ghost imorse. Hade hoppats att hans flock skulle vara flyttade till hagen vid stallet nu. Men de stod kvar på betet uppe på gravfältet (ca 30min promenad från stallet för mig just nu) så blev inte riktigt som jag tänkt. Tur att man iallafall kan åka bilen upp :)
 
Så blev lite klapp och pussar bara så får jag hoppas att han flyttas ner nu i helgen. Skulle vara så skönt att faktist kunna ta in sin häst i stallet för pyssel. 
 
Lamis var sjuk igår så Ghost vilade och jag tror det blir vila idag också. Ska höra med henne. Kommer Ghost ner närare stallet imorgon tänkte jag longera och på söndag ska Wilma hoppa honom. 
 
Ghost stod i buskarna och käkade löv till frukost. Så gullig ;) Skönt att alla sår i fejset försvunnit nu! 
 

Idag efter jobbet ska jag till Granngården och köpa gummistövlar inför hösten. Har aldrig haft egna gummistövlar men efter förra årets höst och vinter så lärde jag mig att det inte räcker med endast stallskorna. Kommer även köpa någon rolig leksak till katten för han har slitit ut sin leksak ordentligt nu! 
 
Helgen bjuder på lite kalas ute på Väddö imorgon och eventuellt kolla till DJ. Ska skriva protokoll för en LA:3a på söndag morgon och sedan hjälpa Wilma med hoppningen. Sedan helt plötsligt på måndag är det september, skönt att det går fort nu
 
 
 
 
 
 
 
Ghost | |
Upp